neděle 23. listopadu 2014

Poselství na rok 2015


Poselství na rok 2015

V příštím roce se vám bude dařit dle toho, jaký jste měli předcházející rok. Pokud byl i rok předcházející dobrý, budete nadále pokračovat v naději dalších krásných let. Pokud byly roky špatné, budou i následující nedobré, abyste se naučili přijímat život se vším, co k vám přichází a našli tak správný směr pro svoji cestu. 
Kdo se nyní snaží žít pro druhé, bude se mu stále více zdát, 
že druzí už nechtějí žít pro něj.
Budou se mu vzdalovat a on se bude muset dát na novou cestu, 
aby si udržel dobré bytí.

Není třeba schvalovat vinu na druhé, ale učit se žít jinak. Je důležité nelpět na vztazích, ale lpět na tom, aby se mi dobře žilo, a to můžu jedině já sám změnit. Nikdo jiný nemá právo mi měnit život, jen já jsem tvůrcem všeho. Pokud si uvědomím, že si můžu změnit myšlení náhledem na to, že už nechci patřit druhým, ale chci patřit sobě a skrze sebe se dávat druhým, změní se mi názor na druhé. Když jsem se dával druhým a zapomínal na sebe, stále jsem se zlobil na druhé. Nyní není na koho se zlobit, když si uvědomím, že si sám tvořím život a nikdo jiný mi ho tvořit nemůže, když nebudu chtít.

Život vám bude dávat stále větší šance a bude záležet na vás
co jste schopni udělat pro své sny. Nic se vám nebude dařit bez vaší trpělivosti a píle. Je třeba přijmout nové normy chování do svého života a nesnažit se žít po staru, kdy se o mě starali druzí a o mě bylo postaráno. 
Stále více si budete uvědomovat zákony Vesmíru 
stále více se budete učit žít v souladu s nimi. 
Kdo vystoupí z řady a z řádu, bude mít život stále těžší. 
Kdo se bude učit najít řád ve svém žití, 
bude se mu zdát vše snazší.
Ve vztazích se bude zdát, že se vzdalujeme jeden druhému, ale opak je pravdou. Budeme se přibližovat srdci, a to je více než láska, která vládla rozumem. Lidé se sice nebudou již tolik přátelit jeden s druhým, ale budou se cítit více než předtím. 
Bude se dařit přátelit s druhými více 
po stránce citu než rozumu
Už to nepůjde se dávat všem, ale jen těm, 
kteří cítí se mnou na stejné vlně. Proč bych se měl utápět ve vztazích, které mi nic nedávají a jen chtějí přijímat?
Muž a žena budou stále více rovnocennými partnery a láska jako taková se bude zdát mnohým oklestěna o romantiku, ale romantika se bude jevit v jiných úrovních než v těch dosavadních. Romantika se bude dostávat do popředí v tom, že já toho druhého chápu a mám s ním stále více společného v srdci a ne v majetku a v prožitích. Každý si bude hlídat své prožitky a nebude se chtít o ně dělit s druhými. Může se zdát, 
že si nemáme co říci, ale naše srdce bude hovořit 
jiným jazykem než tím dosavadním, 
a bude to o mimosmyslovém vnímání a ne už o prožitkovém.

Duše si budou stále blíž a 
nebude se to odehrávat v realitě, ale mimo realitu. 
Čím svobodnější bude člověk ve svém duchu, tím více se bude blížit jiným úrovním vědomí, kde už nevládne strach a majetnictví, ale kde vládu přejímá cit a láska. Zmizí omezení a kdo, bude chtít omezovat druhé, ten se bude potýkat s nedorozuměním.
  
Děti se budou učit s druhými sdílet jen to, co se jim líbí a nebudou chtít už sdílet s druhými vše, co baví je a ne je. 
Každý si půjde svojí cestou a nebude to o tom, že by snad někdo strádal, naopak pokud si dopřejí rodiče a děti svobodu, můžou si být blíž, než když se budou vzájemně dusit. Děti se budou rádi ubírat do přírody a budou cítit stále větší pouto s ní. Rodiče se budou učit sdílet s dětmi jen to, co mají rády a nemusí s nimi sdílet jen to, co je chtějí naučit. Každá duše si bude hledat svůj přímý směr a nebude chtít už jít cestou druhého. Nikdo se nebude o nikoho bát a všichni si budou blíž.
Dochází k velkému sjednocení duší, a to je dobré pro vás i pro nás. 
U nás se dějí také velké věci a skrze ně se učíme chápat i vás. 
I vy na Zemi máte mnoho společného s námi a 
je dobré se učit stále více napojovat jeden a druhého. 
Když se naučíte svobodně dýchat jeden bez druhého, můžeme pak všichni dýchat za všechny. Moc si přejeme, aby u vás na Zemi zavládlo vlídné zacházení jednoho s druhým a abyste už nepohlíželi na někoho jako na toho, 
který nic neumí a toho, který umí vše. 
Je dobré se učit vnímat každou bytost jako sobě rovnou a neubližovat si. 
Tím léčíte sebe, ale i nás.
I my jsme vaší součástí a i nás bolí ubližování. 
Moc si přejeme klid a mír nejen u nás, ale i u vás na Zemi.

S láskou vám blízké bytosti ze všech galaxií světa.

Žádné komentáře:

Okomentovat