neděle 7. července 2013

Věříte tomu, že žijete zdravě?



Já sama ze své dlouholeté zkušenosti vím, že málo žen dbá o správnou životosprávu. Některé si přenesly nesprávné návyky ještě z dětství a jiné jsou tak vytížené prací a rodinou, že něčím takovým jako je zdraví, se nezabývají, dokud fungují.

To, že já sama jsem pro své zdraví moc nedělala, dokonce jsem dělala skoro vše naopak, jsem zjistila loni, když už jsem byla se zdravím úplně na samém dně.
Špatně jsem se stravovala, špatný pitný režim, podceňovala jsem potřebu příjmu minerálů a vitamínů.
Následky svého neuváženého jednání si ponesu možná až do konce života .... ale jedno je fakt - jsem nesmírně vděčná lidem na které jsem natrefila náhodou a velice mi pomohli, poukázali na vše, co ve svém životě musím změnit.

Žádné komentáře:

Okomentovat