středa 2. dubna 2014

MILOVAT.......


Co znamená milovat..........



Když milujete, dáváte víc než přijímáte. 

A samozřejmě milujete sami sebe, 

takže nedovolíte sobeckým 
lidem, aby vás zneužívali. 

Nechcete se druhému mstít, ale vyjadřujete se jasně. 

Můžete například říci: 

Nelíbí s mi, když mě zneužíváš, když si mě nevážíš a když se 

nechováš ke mně dobře. 

Nepotřebuji, aby mi někdo nadával. 

Neříkám, že jsem lepší než ty, ale mám rád/a krásu. 

Rád/a se směji, rád/a se bavím a rád/a miluji. 

Nejsem sobecký/á, ale nepotřebuji vedle sebe trpitele. 

To neznamená, že tě nemiluji, ale nemohu na sebe brát 

zodpovědnost za tvůj sen.

Sobectví, strach a snaha ovládat druhého zničí skoro každý 

vztah. 

ŠTĚDROST,  SVOBODA  A  LÁSKA  UDĚLAJÍ  Z  

KAŽDÉHO  
VZTAHU  TU  NEJKRÁSNĚJŠÍ  ROMANCI.


– Don Miguel Ruiz
To se mi líbí ·  · · 

Žádné komentáře:

Okomentovat