neděle 21. června 2015

Jak lehce zhubnete?

Jak lehce zhubnete? 

Tenhle nápoj funguje 

překvapivě skvěle!!!


Postup přípravy:
1) Vždy dodržujte poměr 1 čajové lžičky skořice na 2 čajové lžičky medu a 2,5 dcl vody pro případ, pokud byste si chtěli najednou připravit větší množství džusu.
2) Převařte vodu.
3) Skořici zalijte vroucí vodou, překryjte víčkem a nechte louhovat, dokud je voda tak teplá, že se už dá pít.
4) Přidejte med a nápoj promíchejte. Nikdy nepřidávejte med, když je voda příliš horká. Jinak v něm zničíte důležité enzymy a jiné nutriční látky.
5) Vypijte polovinu nápoje těsně před spaním. Druhá polovina by se měla v uzavřené nádobě nebo láhvi uskladnit v lednici a vypít hned ráno po probuzení. Ráno nápoj znovu nepřihřívejte!
Pár důležitých rad na závěr:
Do tohoto nápoje již nepřidávejte žádná ochucovadla nebo jiné přísady. Bude fungovat jen tehdy, pokud dodržíte to, že ho budete pít vždy jen na prázdný žaludek.
Proto raději po 18:00 hodině už nic nejezte, aby se vám stihl do doby spánku žaludek vyprázdnit.
Skořici použijte ceilonskou – ta, na rozdíl od běžné čínské, nemá při konzumaci ve větším množství nežádoucí účinky. Sehnat se dá například v bio-sekci v supermarketech či obchodech se zdravou výživou.

1 komentář:

  1. To nezní špatně. Díky za tip. Já se letos také snažila trochu zhubnout. Samozřejmě jsem začala úpravou svého jídelníčku. Také jsem ale do svého běžného dne zařadila více pohybu. Konkrétně plavání. V tom mi dost pomohlo to, že máme na zahradě k dispozici přelivový bazén. Myslím si, že hlavně to plavání právě přispělo k tomu, že jsem asi od dubna do teď zhubla 7 kilo. :)

    OdpovědětVymazat