neděle 1. listopadu 2015

Detoxikace organismu

Čistý organismus, základ zdraví! 

Vše, co chcete vědět o očistě těla.


Zbavte své tělo jedů a získejte novou energii! 

Než se do toho pustíte, přečtěte si, 

jaká cesta pro vás bude nejúčinnější, 

nejschůdnější a nejbezpečnější.


RNDr. Valerie Saxová: 
Tento článek jsme zveřejnili na základě dopisu od naší čtenářky Jany Košvanové (59 let) z Brna. Ta nám popsala, jak se díky účinné detoxikaci zbavila únavy, získala novou životní energii, zmírnila bolesti hlavy, kloubů a odstranila problémy se spánkem a to během necelých dvou měsíců. Nyní se cítí, jako nikdy předtím. 
Paní Jana píše: Byla jsem neustále unavená, neměla jsem chuť do práce a trpěla jsem bolestmi hlavy. Před třemi měsíci jsem navštívila svojí dceru, která pracuje v Londýně, jako servírka. Jako dárek jsem od ní, k mým narozeninám, dostala 60 ks detoxikačních náplastí a řekla mi, já jsem tomu také nevěřila, vyzkoušej to a uvidíš... Jako dnes si pamatuji na to ráno, po první aplikaci detoxikačních náplastí… 

Ráno po probuzení jsem zažila opravdový šok!

Detoxikační náplasti před a po použití
Zdroj: Rodinný archiv J.K.

“Jak je možné, že paní Jana získala novou životní energii? V čem spočívá tento způsob detoxikace organismu?“ 



Myslela jsem si, že mám čistý organismus, ale opak byl pravdou! Ráno se původně bílé polštářky na náplastech změnily na hnědou zapáchající hmotu. Nebyl to příjemný pohled, netušila jsem, kolik jedů mám v sobě. Rozhodla jsem se, že se jedů v těle zbavím a vyčistím si tělo. Ukázala jsem výsledek detoxikace manželovi. 

Manžel mi nevěřil…

Myslel si, že to nemůže fungovat. Přesto jsem ho přesvědčila, aby náplasti také vyzkoušel. Byl krátce po operaci kolena, které bylo silně nateklé. Již za dva dny, po druhé aplikaci na obě chodidla a zároveň na oteklé koleno, otok kolena zmizel. Manžel byl účinkem detoxikačních náplastí ohromen.
Jak se projevují toxiny: únavou, stresem, vyčerpáním, podrážděním, neklidem, bolestí hlavy, ekzémy, alergií, oslabenou s imunitou, potížemi se zažíváním, chronickým nachlazením, infekcemi, záněty, plynatostí, nezdravě vypadající pokožkou…
Znovu jsem si vzpomněla na den, kdy mi dcera věnovala k narozeninám detoxikační náplasti a řekla mi: “To musíš vyzkoušet a uvidíš... 
U nás v Anglii je to absolutní hit na očistu těla.

Je to 100% přírodní, bezpečná a pohodlná metoda detoxikace organismu během spánku. Já sama bych náročné pracovní nasazení v londýnské restauraci nevydržela. Než jsem začala pravidelně používat detoxikační náplasti, měla jsem neustále oteklé nohy, které nesnesitelně bolely. Nyní jsem schopna celý den obsluhovat hosty bez dalších potíží a zároveň jsem schopna daleko vyššího pracovního nasazení.“

Rozhodla jsem se dodržovat 5 zásad detoxikace, pila jsem doporučené množství tekutin a pravidelně jsem si lepila každý den 2 detoxikační náplasti na obě chodidla během spánku. 
Již po 5 dnech jsem cítila, 
jak získávám novou životní energii!
Náplasti byly sice neustále silně znečištěné a silně zapáchaly, ale začala jsem se cítit o hodně lépe, než předtím. Přibližně po 30 dnech pravidelné detoxikace začaly být náplasti mírně světlejší a zápach byl slabší, to byla známka toho, že se organismus čistí a zbavuje jedů! Zároveň, zhruba po měsíční detoxikaci začaly postupně ustupovat bolesti hlavy a kloubů. Také únava byla pryč a usínala jsem bez problému. Rozhodla jsem se proto pokračovat v detoxikaci ještě jeden měsíc a zakoupila jsem si dalších 60 ks detoxikačních náplastí. Po dalších 30 dnech byly náplasti opět světlejší a já se cítila, jako znovu zrozená, plná energie, bez předchozích problémů. Nyní si, pro udržení čistého těla lepím každý měsíc detoxikační náplasti pouze na 5 dnů, jako udržovací kůru.
Jana z Brna (59 let) dokázala za 8 týdnů získat novou životní energii, zbavit se zdravotních obtíží důkladným vyčištěním organismu díky pravidelnému používání detoxikačních náplastí Detox Pharma.
Zeptali jsme se předního odborníka na detoxikaci 
MUDr. Petra Augela, který používá tyto detoxikační náplasti u svých pacientů, jako prostředek na očistu organismu, v čem spočívá unikátnost detoxikačních náplastí Detox Pharma.

Může být detoxikace přírodní, 

účinná a bezpečná zároveň?

Ano, jedná se o 100% přírodní, prověřenou a bezpečnou detoxikační terapii s platným evropským certifikátem. Na lidském těle se nachází více než tři sta šedesát akupunkturních bodů. Více než šedesát se nachází na chodidlech. Detoxikační náplasti Detox Pharma přímo působí na reflexní body na chodidlech. Stimulují tak vnitřní orgány, aktivně absorbují toxické látky (jedy) a přímo posilují imunitní systém, podporují zdravý spánek, uvolňují svalstvo a zvyšují hybnost kloubů. Je prověřeno, že toxiny (jedovaté látky) klesají v lidském těle směrem dolů. Z tohoto důvodu se lepí detoxikační náplasti na chodidla během spánku, aby jejich absorpční účinnost byla maximální.
Na základě testů provedených v laboratořích CTS Originals, bylo prokázáno, že v použitých detoxikačních náplastech byly nalezeny některé z těchto nebezpečných látek: 
benzen, isopropylalkohol, metylalkohol, hliník, kadmium, měď, olovo, rtuť, nikl, thalium, thulium, arzen, azbest, azobarviva, nebo PCB.
Graf úbytku toxinů v těle

Proč působí tyto náplasti, jako vysavač toxinů?

Vysoká účinnost detoxikačních náplastí Detox Pharma spočívá především v unikátní nanotechnologii zpracování turmalínu,na prášek o nanometrových rozměrech, průměr zrn je menší než 0,002 milimetru. Díky tomu jsou až 5x účinnější, než běžné detoxikační náplasti! Takový prášek soustavně vyzařuje dlouhovlnné infračervené paprsky a tak může detoxikační náplast účinně aktivovat reflexní body na chodidle a tím zaručit maximálně účinnou detoxikaci. Ve většině běžných detoxikačních náplastí je použit turmalín nízké kvality, (průměr zrn je cca 0,02 mm) a jeho účinek není zdaleka tak intenzivní, jako turmalín v našich detoxikačních náplastech.

Lze použít detoxikační náplasti také na jinou část těla?

Ano, náplasti můžete použít na bolavá záda, klouby, otoky atd… Podmínkou je aplikovat náplasti na obě chodidla během spánku a maximálně jednu další náplast na konkrétní postižené místo.

Náplasti Detox Pharma působí hned 3x!

  • 1. Zajistí maximálně účinnou detoxikaci vašeho těla 
  • 2. Obsahují aktivní složku na podporu hubnutí 
  • 3. Obsahují aktivní složku proti stresu
Kromě základních složek obsahují detoxikační náplasti Detox Pharma dalších 5 unikátních přírodních složek: Kalinu višňolistou - Snižuje krevní tlak, pomáhá zmírnit křeče nohou,List senny - Podporuje dobré střevní zažívání a aktivně působí proti zácpě, Rebarboru - Účinně ničí škodlivé mikroorganismy, prospívá krevnímu oběhu, je močopudná. Účinně pomáhá při ochablosti střev a zácpě, zbavuje tělo škodlivin, posiluje svaly, kosti, nervy, pokožku a vlasy, aktivuje energii buněk a je dobrým pomocníkem při boji s nadváhou, neboť na sebe váže tukové buňky, Magnolii - Magnólie působí pozitivně při stavech mírné úzkosti, nervozity, rozladěnosti nebo smutku. Dále posiluje přirozený a zdravý spánek. Působí protistresově, protizánětlivně, protialergicky, při svalovém vypětí, při menstruačních bolestech,Koptis čínský - Používá se při bolestech srdce, červených a zduřelých očí, po otravách z drog a alkoholu. Dále při dyzentérii, akné, průjmech, krvácení z nosu, úžehu, hepatitidě, gastritidě.
V Čechách lze originální detoxikační náplasti Detox Pharma(balení 30, 60 nebo 120 ks) koupit pouze přímo u výhradního prodejce v ČR.

Žádné komentáře:

Okomentovat