úterý 15. září 2015

AFIRMACE: SEBEVĚDOMÍ


Fotka uživatele Altai Centrum.



AFIRMACE: SEBEVĚDOMÍ

Louise L. Hay
Prosím položte si levou ruku na srdce, 3x se z hluboka nadechněte a začněte číst pomalu a procítěně. 
Sdílejte prosím dále, aby bylo vícero spokojených a sebevědomých lidí. Emotikona smile
Rozhoduji se mít ze sebe DOBRÝ POCIT. Stojím pevně na vlastních nohou.
Prosím Matku Zemi, aby jsem se spojil s ní a děkuji za mé uzemění.
Přijímám a využívám svou sílu. Naprosto stačím na všechny situace. 
Dívám se na svět očima Lásky a přijetí. V MÉM SVĚTĚ JE VŠECHNO V POŘÁDKU. 
MÁM VYSOKÉ SEBEVĚDOMÍ, PROTOŽE SI VÁŽÍM TOHO, 

KDO JSEM A PŘIJÍMÁM SE TAKOVÝ, JAKÝ JSEM. 
Zasloužím se všechno dobré. ŽIVOT MĚ PODPORUJE VŠEMI MOŽNÝMI ZPŮSOBY. 
Pohybuji se životem a vím, že jsem V BEZPEČÍ, BOŽSKY CHRÁNĚNÝ A VEDENÝ VESMÍREM. 
Přijímám druhé jací jsou a oni na oplátku přijímají mě. Jsem ÚŽASNÝ A CÍTÍM SE SKVĚLE. 
Jsem vděčný za svůj život.

MÁM SEBEVĚDOMÍ, SÍLU A SEBEDŮVĚRU s lehkostí se posunout v životě kupředu.
Já jsem božská čistá Duše, která se přišla ne Zem učit novým zkušenostem a 

v přítomný okamžik dělám vše tak, jak nejlépe dovedu. Proto se neviním, není DŮVOD....
když vím, že vždy se rozhoduji a konám tak, jak nejlépe umím.
Vážím si sebe, jsem spokojený se sebou, svým životem a svým okolím.
V RADOSTI ŽIJI NA PLANETĚ ZEMI PLNÝ SÍLY A TĚŠÍM SE NOVÉMU TVOŘENÍ.
S láskou k sebevědomí a poznání, kdo jste....posílám velké objetí lásky
Jsem spokojená žena tady a teď.
Za Altai centrum - Jitka

Žádné komentáře:

Okomentovat