čtvrtek 23. ledna 2014

Konečně lék proti plešatění

Header


Tradiční čínský lék zastavuje plešatění

Známá americká vědkyně vyvrací mýty o léčení plešatosti
img1

Vědecká obec byla nedávno velice překvapena neočekávaným objevem, kterému předcházely desítky let důkladného výzkumu - PLEŠATĚNÍ LZE NYNÍ LÉČIT!

Doktorka A. Chan je Američanka čínského původu, která vystudovala Dermatologii na Stanfordské lékařské univerzitě. Poté, co s vyznamenáním odpromovala, strávila Dr. Chan více než 20 let jako výzkumný pracovník dermatologického centra, kde pracovala na klinických testech, jejichž cílem bylo najít lék na celou řadu závažných kožních onemocnění, která byla do té doby považována za neléčitelná. Jedno z těch onemocnění byla právě plešatost – částečné nebo úplné zastavení růstu vlasů.
Po desetiletích testování účinku různých látek, které stimulují růst vlasů, Dr. Chan konečně objevila jedinou chybějící složku silného léčivého přípravku , která byla držená v tajnosti po téměř dvě desetiletí. Jednalo se o extrémně vzácnou bylinu, která na celém světě roste pouze na několika málo místech a jejíž šíření a používání bylo až donedávna zakazováno. "Když se tato bylina smíchá s dalšími léčivými látkami, působí na vlasovou pokožku doslova zázračně – zkrátka a jednoduše ji opět pokryje novými vlasy!", vysvětlila včera Dr. Chan na lékařské konferenci, kterou s kolegy pořádala v americkém Chicagu.
Po 20 letech výzkumu a klinických testů si Dr. Chan konečně nechala patentovat jedinečný léčebný přípravek, který léčí plešatění. Její jedinečný produkt podstoupil 16 testů a podle vědeckých odhadů nabízí 98,7% úspěšnost při léčení plešatosti a řídnoucí vlasové pokrývky hlavy. Směs nejenže vrací vlasům zpátky život\“, ale také výrazně zvyšuje jejich kvalitu tím, že vyživuje vlasovou pokožku a zcela obnovuje vlasové cibulky, takže vlasy začnou růst hustší a navíc trojnásobnou rychlostí.

Tato uznávaná vědkyně souhlasila, že s ní jedna z našich redaktorek Paní Allenová udělá rozhovor.

A tohle nám řekla.
img2

Paní Allenová: Dobrý den, paní profesorko Chan, jak se dnes máte?
Dr. Chan: Dobrý den! Mám se skvěle! A nemusíte mi říkat "profesorko". (směje se)
Paní Allenová: Tak dobře. Dr. Chan, můžete nám prozradit něco více o vašem objevu, který vyřešil problém s plešatěním a řídnutím vlasů?
Dr. Chan: Ano, samozřejmě, je to zajímavý příběh. Jako moderní vědec působím především v USA a v Evropě. Byla jsem zvyklá věřit, že pokud nefunguje špičkové moderní vybavení a chemické přípravky, nemůže fungovat už nic... V tomhle případě jsem se ale spletla. Nikdy bych si nepomyslela, že odpověď na své studium naleznu v Asii...
Před deset měsíců jsem byla se svou matkou a dalšími příslušníky naší rodiny na návštěvě v jedné starobylé čínské vesnici. Ta vesnice je shodou okolností rodištěm mého pradědečka – zajímá náhoda, že? (směje se) Na obyvatelích té vesnice jsem s velikým překvapením zpozorovala jednu zajímavou věc – nikdo, a tím myslím vůbec nikdo, tam neměl šediny ani plešku! Ani jeden člověk neměl problém s vlasy, a to tam byli lidé, kterým bylo určitě přes 90! Všichni měli husté, zdravé, tmavé vlasy bez sebemenší stopy řídnutí nebo vypadávání!
Začala jsem tuto anomálii zkoumat a záhy jsem přišla na to, že používají speciální přípravek, díky kterému byly jejich vlasy – jak to říct zkrátka odolné vůči působení času a také opravdu krásné. Vypadalo to jako jakýsi tmavě zelený hustý sirup, který si vtírali ke konečkům vlasů. Pravda je, že to vypadalo až trochu nechutně! (směje se)
Paní Allenová: Jak se ta bylina jmenovala a proč se až dodnes v medicíně nepoužívala?
Dr. Chan: Je to tak, že se nepoužívala v západní medicíně. Číňané výtažky z této sušené rostliny používají k hojení ran a kožních zánětů a proti plešatění už stovky let. Řekli mi, že rostlina se nazývá Che Šou Wu, což znamená „lék na každý neduh“. Její latinský název je Fallopia multiflora. Léčitelé už od starověku drželi její účinky v tajnosti před vnějším světem a chystali se to tak nechat i v budoucnosti, dokud jsem se ovšem neobjevila já a nezačala se vyptávat!
Paní Allenová: Dr. Chan, jak se vám podařilo dosáhnout toho, aby vám bylinu dovolili vyvážet z Asie?
Dr. Chan: Důvěřovali mi, protože, jak sami vidíte, jsem Číňanka (s úsměvem si ukazuje na obličej). Důvěřovali mi, protože jsem lékař. Nakonec svolili, abych jejich bylinu použila ve svých přípravcích, protože pochopili, kolik lidí po celém světě tak bude možné vyléčit z té hrozné a nepříjemné choroby, na kterou západní medicína nemá žádný lék. Chtěli pomoci a můj institut jim za bylinu samozřejmě náležitě zaplatil. Ve výsledku se to ale rozhodně vyplatilo!
Paní Allenová: Dr. Chan, existují už konkrétní lidé, kterým již vaše směs bylin pomohla, a jak vlastně v praxi působí proti plešatění?
Dr. Chan: Ano, máme přes 1 000 osob, mužů i žen, kteří se dobrovolně účastnili klinických testů produktu – tyto testy celkem trvaly déle než půl roku. Všichni z nich trpěli určitou formou plešatosti nebo plešatění, případně měli suché a poškozené vlasy. Roztok jsme jim ke kořínkům vlasů nanášeli 2krát týdně – na umyté vlasy. Za 2 měsíce jsme s úžasem zjistili, že 98,7 % účastníkům začaly na holých místech vyrůstat nové vlasy! Na některé z nich to zapůsobilo tak, že se rozbrečeli... U žen s dlouhými, ale poškozenými nebo řídkými vlasy, jsme zaznamenali obnovu vlasového porostu – nové vlasy byly silné, hebké a lesklé, jako u modele, které vidíte v televizi, vážně. Výsledky byly úžasné, účinnost dosáhla 98,7 % – tedy téměř stoprocentní účinnost při léčbě vypadávání vlasů a plešatění. Jedná se o velmi vzácný vědecký průlom.
Paní Allenová: Ještě jednu otázku na závěr, Dr. Chan – je už váš produkt na trhu, a pokud ano, jak se jmenuje?
Dr. Chan: Se svým týmem jsem si produkt nechala patentovat, naše laboratoř je tedy jediná na světě, které jej smí vyrábět. Přípravek není zrovna snadno k dostání, protože zásoby Che Šou Wu jsou omezené, a my proto můžeme vyrobit pouze omezené množství lahviček se sprejem. V lékárnách, obchodech se zdravou výživou ani v supermarketech tento produkt nenajdete. Přípravek můžete objednat pouze na internetu na jeho oficiálních internetových stránkách a pokud budete mít trochu štěstí, bude produkt hned k dostání a za pár dní vám ho doručí až ke dveřím. Produkt jsem pojmenovala FulFix, protože to je přesně to, co dělá – řešení všechny problémy s vlasy. Jedná se o jediný přírodní cestu od plešatění nebo řídkých vlasů ke zdravým, zářivým a hustým novým vlasům. To je slib, který nám dala Příroda a který také dodrží. Podobná věc se nám na poli účinného boje s problémy s vlasy ještě nikdy nepodařila.

1 komentář:

  1. Váš blog se mi moc líbí. Co článek, to zajímavost. Myslím, že vlasy a věci s nimi související, jsou ve společnosti často probíraným tématem. Já osobně se snažím o své vlasy pečovat, ale také mi hodně vypadávají. Nedávno jsem si tady https://zivotavyziva.cz/kartace-na-vlasy/ četla něco o hřebech a kartáčích a rovnou jsem si i nějaký objednala. Jsem s ním moc spokojená, řekla bych, že vlasy s jeho používáním vypadají zdravěji a lépe.

    OdpovědětVymazat